Μετάβαση στο περιεχόμενο

Γλυφομουνι και γαμηση

Νοεμβρίου 26, 2011

Εχθές το βράδυ γυρίσαμε περίπου 2 … Λίγο πριν κοιμηθούμε είδα ένα κανάλι με διαφημίσεις για πουτανες, είχε μια με βυζαρες και τον έβγαλα για 10sec. Και τον έπαιξα.  Πήγα στο κρεβάτι στην συνέχεια και της είπα θέλω μουνι μωρό μου. Έβγαλτουςπτυχία σεπήρες ανέβηκε πάνω μου και άρχισε να πηδιεται της έλεγα ότι είναι ξεσκισκενη απο όλες τις τρύπες και τις. Έβγαζα κολοδαχτυλο…εχυσε πάνωμουσική καυλι μου και συνέχινα μου πηδαει τον πουτσο, την ξαπλώσα για να ξεκουραστεί και της χαιδεψα τοα βυζια. Τις ενώ τσιμπαγα δυνατά τις ρωγες της όπως της αρέσει. Μετά απο λίγο με ρώτησε εάν θέλω να γλυψω την καυλα της, δεν αρνηθηκα έγκυρα δυο δάχτυλα και άρχισα να πηδαω το μουνι της και στην συνέχεια έβαλα την γλώσσα μου και το εγλυφα…έκανε και αυτή το ίδιο άρχισε να μου τον παίζει και να τον γλυφει

Γράψτε ένα σχόλιο

Υποβολή απάντησης

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

